13 Φεβ 2011

Το φώς πάει Γιουροβίζιον

Ξέρω τη θα πείτε μόλις διαβάσετε τον τίτλο!
Τη μας λές ρε?Είναι εύλογοι προβληματισμοί που γεννιούνται διαβάζοντας τους παρακάτω στοίχους.
Σε όλα τα υποψήφια τραγούδια για την γιουροβίζιουν σε ΟΛΑ όμως κάνουν την εμφάνιση τους τέτοιου είδους στίχοι.Θα μου πείτε μα καλά στην γιουροβίζιον?Την είδια απορία έχω και εγώ αν και αν το καλοσκεφτούμε είναι ένα μέσο προς το εύρη κοινό .Τι λένε όμως αυτά τα τραγούδια?
Όλα ακολουθούν την ίδια γραμμή:
Ελευθερία, αλλαγή εποχής, Αγάπη , Φώς
Το φώς ειδικά έχει την τιμητική του.
Δεν έχω παρά να σας ευχηθώ καλό ταξίδι



Ερμηνευτής: Λούκας Γιώρκας Feat. Stereo Mike
Τίτλος: Watch My Dance
Συνθέτης: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος
Στιχουργός: Ελεάνα Βραχάλη

Watch My Dance/κοίτα τον χορό μου
I was born so betrayed, who am I - what I'll be?
Γεννήθηκα τόσο προδομένος, ποιος είμαι  τι θα γίνω?( ότι ακριβώς νιώθουμε –προδοσια)
What is mine in this life? Just the heaven and sea
Τι είναι δικό μου σε αυτή τη ζωή?Μόνο ο παράδεισος και η θάλασσα (τι μας ανήκει)
No I won't give them up, they're my fortune, my proof
Όχι δεν θα τους εγκαταλείψω(ποιους?),είναι η τύχη μου,η απόδειξη μου(ποιοι είναι αυτοί?)
Don't believe what you hear, cause their truth kills the truth
Μην πιστεύεις ότι ακούς, γιατί η αλήθεια σκοτώνει την αλήθεια (?)
The duty I've got is my war against fear
Το καθήκον μου είναι ο πόλεμος ενάντια στον φόβο(καλό)
and I want you with me, I want you so near
και σε θέλω μαζί μου ,σε θέλω κοντά μου. Watch my dance Head up high Hands like wings and I'll fly
Κοίτα τον χορό μου, κεφάλι ψιλά χέρια ψιλά σαν φτερά να πετώ Το κεφάλι ψηλά και τα χέρια ανοιχτά!
Την έχει η ψυχή μου τη φωτιά (την έχει πανάθεμα την)
τους φόβους όλους καίει μοναδικά (όπως καμία άλλη_
τα βήματά μου κάνω ως το Θεό
κι αν πέσω εγώ ξανά θα σηκωθώ (έτσι)



Ερμηνευτής: Βαλάντω Τρύφωνος
Τίτλος: The Time is Now
Συνθέτης: Ramström/ Magnusson/ Vuorinen
Στιχουργός: Ramström/ Magnusson/ Vuorinen
The Time Is Now/Η ώρα είναι τώρα
I'm waiting in the darkness now, Been waiting far too long
Περιμένω στο σκοτάδι τώρα,Περίμενα για πολύ καιρό(πάρα πολύ καιρο)
But finally I know that I won't fall
Αλλά τελικά κατάλαβα ότι τώρα δεν θα πέσω(γιατί αραγε?)
And now I see the lights come up
Και τώρα βλέπω τα φώτα να έρχονται( ερχονται?ποια φώτα?)
I watch the curtain rise, and I Am standing tall
Βλέπω την αυλαία να ανοίγει και εγώ στέκομαι ψιλά
And I know my world has changed forever
Και ξέρω ότι ο κόσμος μου έχει αλλάξει για πάντα(μακάρι )
Now you see the real me, I'm right where I belong
Τώρα βλέπεις ποιος πραγματικά είμαι,Είμαι εκεί που ανήκω Now you see the one I really am, I'm finally home
Τώρα βλέπεις αυτό που πραγματικά είμαι,Είμαι επιτέλους σπίτι μου Now I know you feel me, And hear me in my song
Τώρα ξέρω ότι με νιώθεις,Και μ ακούς στο τραγούδι μου I had it in me, And the time is now for me to be free
Το είχα μέσα μου και είναι η ώρα μου να ελευθερωθώ(κάπου τα έχω ξανακούσει αυτά)

I always kept the dream alive
Πάντα κρατούσα το όνειρο ζωντανό I didn't let them break me
Δεν τους άφηνα να με λυγήσουν(ποιους βρε παιδια?)
Always knew the truth inside of me
Πάντα γνώριζα την αλήθεια μέσα μου(μεγάλη κουβέντα)


Ερμηνευτής: "Τριημιτόνιο"
Τίτλος: Χαμογέλα
Συνθέτης: Νίκος Τερζής
Στιχουργός: Βαγγέλης Κωνσταντινίδη

Χαμογέλα
Τα τρελά αφήσαμε ξεκλείδωτα,βαριά σκιά επάνω μας το τίποτα( ζήτω η τρέλα)
στη γη, στο φως γυρεύουμε αντίδοτα και μια στεριά το κύμα να κρατήσει( ξανά το φώς)
Δεν μπορώ χρησμούς κι επιχειρήματα,γραφτά κι’ αυτά στα δυο μας υποδήματα(σωστός)
για μας μετρούν καρδιές και συναισθήματα μα αν γελάς η νύχτα θα φωτίσει(και ξανά κάνει την εμφάνιση του το φώς)
Χαμογέλα κι άσ’ τα όλα πίσω
Χαμογέλα όνειρα ν’ αρχίσω
Χαμογέλα να ’ρθει νέα μέρα(ξανά και σε άλλο τραγούδι η νέα μέρα και η αλλαγή)
Χαμογέλα πάμε παραπέρα
Χαμογέλα δώσ’ μου μια ελπίδα
Χαμογέλα γύρνα την σελίδα
Χαμογέλα πιάσε με απ’ την πλάτη, μας χωράει όλους η αγάπη


Ερμηνευτής: "Κόκκινα Χαλιά"
Τίτλος: Come With Me
Συνθέτης: "Κόκκινα Χαλιά"
Στιχουργός: "Κόκκινα Χαλιά" - Ανδρέας Γαλανόπουλος
Come With Me/Έλα μαζί μου
I wanna take you with me,To make a brand new start
Θέλω να σε πάρω μαζί μου, να κάνουμε μια καινούργια αρχή(πάλι η νέα αρχή και η αλλαγή)
Im tired of these illusions,They are keeping us apart
Βαρέθηκα τις παραισθήσεις που μας κρατούν μακριά(υποθέτω ότι έχει σχέση με αυτούς παραπάνω που προσπαθούν να μας λυγίσουν)
I wanna feel the tension,That you electrify
Θέλω να νιώσω την ένταση που ηλεκτρίζεις
So may I have your attention please To stay with me tonight
Θα μπορούσες να μου δώσεις λίγο προσοχή σε παρακαλώ ?να μείνεις απόψε μαζί μου

Come with me I wanna take you now to a higher ground so come on
Ελα μαζί μου θέλω να σε πάω σε ανώτερο έδαφος(και εδώ αλλαγές βλέπω)
Come with me,Before my heart explodes wont you set me free
έλα μαζί μου, πριν η καρδία μου εκραγεί θα με ελευθερώσεις?


Ερμηνευτής: Αντιγόνη Ψυχράμη
Τίτλος: Ιt’s All Greek To Me!
Συνθέτης: Απόστολος Ψυχράμης
Στιχουργός: Δημήτρης S/ Gerarg James Borg
Its All Greek To Me!/Μου φαίνονται όλα Ελληνικά

It’s all Greek to me,And I just can’t see
μου φαίνονται όλα Ελληνικά και δεν μπορώ να τα δώ Why you want to be…. Without me
Γιατί θες να είσαι χωρίς εμένα? I’m your favourite prey,Love me night & day
Είμαι  η αγαπημένη σου προσευχή ,αγάπαμε μέρα και νύχτα
Cause I want to be
Γιατί θέλω να γίνω
All you ever need
όλα όσα χρειάζεσαι
Someone to believe
Κάποιος να πιστέψεις
Close your eyes and see
Κλείσε τα μάτια και δές
I got no Plan B
Δεν έχω σχέδιο Β
There’s so much to feel
Υπάρχουν τόσα πολλά να νιώσεις
Baby, you run through my veins
Μωρό μου τρέχεις μέσα στις φλέβες μου(τι ακριβός τρέχει στις φλέβες είπαμε?)


Ερμηνευτής: Nikki Ponte
Τίτλος: I Dont Wanna Dance
Συνθέτης: Jonas Saeed  - Pia Sjöberg
Στιχουργός: Jonas Saeed  - Pia Sjöberg
I Don’t Wanna Dance

My heart is so broken but it still is yours
Η καρδία μου είναι σπασμένη αλλά είναι δικιά σου
My head is so tired of all our wars
Το μυαλό μου είναι τόσο κουρασμένο από όλους μας τους πολέμους
I don’t feel like fighting it anymore
Δεν θέλω να το πολεμάω ποια
Can we be what we where before?

Μπορούμε να γίνουμε αυτό που είμαστε πρίν?(πόσο πριν?)

Take my hand boy
Πάρε το χέρι μου Lead me to the dance floor
Οδήγησε με στην πίστα Lets reminisce
Ας ξαναθυμηθούμε (να έρθουν οι μνήμες)
About the things we miss
όλα αυτά που χάσαμε Take me out show me Im the one
πάρε με δείξε μου ότι είμαι ο ένας I dont wanna dance dance alone.
Δεν θέλω να χορεύω μονος



Η μετάφραση είναι από εμένα οπότε αν έχουν γίνει τυχόν λάθη ή παραλήψεις  θα με διευκολύνατε με τις υποδείξεις σας .Τέλος σας παραθέτω την ιστοσελίδα με τους επίσημους στίχους για να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα εδώ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου