26 Μαρ 2011

Ο Μέγας Αλέξανδρος ζει?




Ο Μέγας Αλέξανδρος ζει?
Ζει και βασιλεύει και τον κόσμο κυριεύει.
Αυτό μου το είχε μάθει η γιαγιά μου όταν ήμουν 5 χρονών.
Μου είχε πει την ιστορία με την αδελφή του Μεγάλου Αλεξάνδρου που σταματούσε τους ναυτικούς και τους ρωτούσε "Ζει ο αδελφός μου ο Αλέξανδρος?" αν η απάντηση αρνητική το καράβι του ναυτικού θα βυθιζόταν.Η απάντηση έπρεπε να είναι
"ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΥΡΙΕΥΕΙ"
Αυτή η ιστορία έγινε ένα με την ψυχή μου ένα με την ύπαρξη μου,στα παιδικά μου μάτια ο Αλέξανδρος ο Μέγας ήταν ο Πατέρας μου,ο Αδελφός μου, Εγώ,ο Στρατηγός μου,ο Θεός μου.Ορκίστηκα όποιος και αν με ρωτούσε αν ζει ο Μέγας Αλέξανδρος θα του απαντούσα χωρίς δεύτερη σκέψη πως "ναι,ζει και βασιλεύει και τον κόσμο κυριεύει" και αυτό λέγετε ΠΑΡΑΔΟΣΗ.ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.

Ετοιμαστείτε τώρα για απότομη προσγείωση.
Καμαρώστε



Εύγε κ.Κωστόπουλε.
Με ποιο δικαίωμα και ποια εξουσία νομίζετε ότι μπορείτε να βεβηλώνετε την παράδοση μου;
Με ποιο δικαίωμα και ποια εξουσία ευτελίζεται των Ελλήνων τα Ιερά?
Με ποιο δικαίωμα και ποια εξουσία προσβάλλετε κάντε πλακίτσα με τέτοια θέματα;γιατί νομίζετε ότι μιλάτε;σε ποιους νομίζετε απευθύνεστε;
Ποιος νομίζεις ότι είσαι και βιάζεις έτσι την ψυχή μου; και πες,η δικιά μου ψυχή κομμάτια να γίνει,αν σε έβλεπε ενα παιδάκι θα νόμιζε ότι ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν τοιούτος;εγώ είχα την τύχη και όταν ήμουν μικρός η τηλεόραση ήταν αθώα.Σήμερα η τηλεόραση είναι Ένοχη και εσείς Συνένοχος κύριε Κωστόπουλε.Ντροπή σας.
Έλληνες.
Μην αφήνετε να σας βιάζουν και να σας κατακρεουργούν την ψυχή σας και την παράδοση σας.Μην τους κάνετε την χάρη.
ΑΓΝΩΗΣΤΕ τους.
Μην βλέπετε τα κανάλια τους,μην ακούτε τους σταθμούς τους μην βλέπε της εκπομπές του,μην διαβάζετε τα περιοδικά τους.
Κρατήστε τα ιδανικά σας ψηλά.Κρατήστε τους ήρωες σας ζωντανούς.Κρατήστε τον Μεγαλέξανδρο σας ΑΘΑΝΑΤΟ.

ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΥΡΙΕΥΕΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου